vrijdag 8 februari 2019

Company of Sinners - La Strada in Goes (met John Mary Go Round) - 8 febr 2019

Wederom weer een keer bij Eric's bar. Maar deze keer achter in het café. Even wennen, maar een goeie keuze, zo blijkt. Het is niet overdreven druk, dus daarom lekker knus in het deel na de trap. Wat mij betreft komt ook Michel zijn set hier goed uit de verf. Het ligt er wat dik bovenop dat hij de toegift liever alleen met Koen wil doen. Wat ik eigenlijk niet echt erg vindt, maar met enig ongenoegen van de kroegbaas wordt aanschouwd, die mij blijkbaar liever ook op het podium had gezien. Maar ik vind het wel best zo. De man aan de tap weet m’n kompaan via mij nog even te “complimenteren” met zijn folkharpwerk, maar met matige bends. Misschien moeten we hem volgende keer de toegift maar laten doen. 😂

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Baldrick Brothers 2021:

Lima Beach in Goes - 4 Juli 2021 Na onze albumpresentatie in oktober vorige jaar hebben we nog 1 avond ons oefenhok bezocht waarna we voor d...