vrijdag 16 november 2012

NoPoint - Graaf van Buren in Kortgene - 11 november 2012


Een zondagmiddag optreden in Kortgene doet het altijd goed als kindermatineetje voor al het kroos van de bandleden en bekenden. Zo ook mijn gezinnetje zou deze middag komen kijken naar het geen waar ik normaliter diep in de nacht voor thuis kom. Maar door ingrijpen van de griep, stond ik rond half drie alleen met mijn jongste telg van 8 in het café. Onze belofte aan hem om te gaan kijken was onafwendbaar.
Mijn installatie was wederom een Fender/Koch stapeltje met lekker veel ballen. Maar waar de Koch na verloop van tijd wat in volume weg zakt, gaat de Fender alleen maar harder. En met een toch al stevige 2de set, stonden we weer aardig hard. Terwijl we deze keer met een nette, bijna vlekkeloze, 1ste set waren gestart.
Nadat onze jongste fan samen met vrienden halverwege de 2de set was vertrokken en het andere kroos ook huiswaarts was gegaan, leek het of de volwassen jeugd zich nog even moest laten gelden en ging iedereen nog even helemaal loos. Na “Weak” stond iedereen te roepen om een toegift en ook dit keer ontbrak deze niet. Staand op de banken werd er driftig gefeest en gedanst tot aan de laatste noot. Wederom weer een geslaagde middag, al was "I Alone" en "Video Kills" deze keer wat minder sterk. Maar dat hebben we op andere plaatsen wel vereffend. Bezweet en voldaan geeft mijn lijf na het afbreken en opruimen, aan dat ik het middageten had overgeslagen en driftig aan energietoevoer toe was.
In plaats van een frietje in het cafetaria om de bocht, hadden we het wijze besluit genomen om ons avondeten in De Graaf te nuttigen. Gelukkig wel, want de slibtongetjes, gekozen van een B-kant bedrukte LP als menukaart, ging er wel in.
De kroeg was op een haar na leeg toen we ruim na zonsondergang weer naar huis vertrokken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Baldrick Brothers 2021:

Lima Beach in Goes - 4 Juli 2021 Na onze albumpresentatie in oktober vorige jaar hebben we nog 1 avond ons oefenhok bezocht waarna we voor d...